Obuwie marki AURELKA objęte jest gwarancją producenta na okres 24 miesięcy od daty zakupu.

 

Reklamacji podlegają wyłącznie fizyczne wady ukryte, powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym. 

 

Pobierz zgłoszenie reklamacyjne (Pobierz) które powinno zawierać:

  1. Nazwę i dokładny adres sklepu.
  2. Datę i numer sporządzenia zgłoszenia reklamacyjnego.
  3. Nazwisko i imię oraz adres i numer telefonu klienta reklamującego obuwie.
  4. Określenie towaru, czyli: data nabycia, nazwa towaru, cena jednostkowa, dowód sprzedaży.
  5. Przyczyny reklamacji: dokładne wymienienie wad oraz kiedy i w jakich okolicznościach powstały wady zostały stwierdzone.
  6. Żądanie reklamującego.
  7. Informację, że reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do placówki.
  8. Czytelny podpis osoby reklamującej oraz sprzedawcy przyjmującego zgłoszenie.

 

Reklamowany towar wraz z wypełnionym zgłoszeniem należy przesłać na adres: 

AURELKA - REKLAMACJE
ul. Instalatorów 2
06-500 Mława

 

Reklamacji nie podlega:

  • Obuwie z wadami jawnymi (widoczne w dniu zakupu).
  • Naturalne zużywanie się obuwia.
  • Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy).
  • Obuwie posiadające uszkodzenia elementów ozdobnych (zamków, zdobin, ozdób, guzików).
  • Odbarwienia się obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu, przemoczenia lub wilgoci.
  • Wygoda obuwia.

 

UWAGA!
Buty brudne, nie wyczyszczone, o brzydkim zapachu będą odsyłane bez rozpatrzenia reklamacji.