Zwroty i wymiana
Drogi Kliencie, zamówione przez Ciebie obuwie wykonujemy ręcznie. Wszelkie zwroty są dla nas bardzo kłopotliwe. Prosimy o dokładne przemyślenie swojego zakupu.
Prosimy o kontakt jeśli masz pytania, z przyjemnością udzielimy szczegółowych odpowiedzi.
Masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym otrzymałaś/eś produkt lub w którym otrzymała rzecz osoba trzecia przez Ciebie wskazana (inna niż przewoźnik).
PAMIĘTAJ!
Produkty personalizowane (projektowane wg. własnych preferencji z podstrony PROJEKTOWANIE OBUWIA) oraz obuwie ortopedyczne tworzymy tylko i wyłącznie na Twoje specjalne zamówienie, dlatego nie podlegają one zwrotowi ani wymianie.
Prosimy o kontakt jeśli masz pytania, z przyjemnością udzielimy szczegółowych odpowiedzi.
Masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym otrzymałaś/eś produkt lub w którym otrzymała rzecz osoba trzecia przez Ciebie wskazana (inna niż przewoźnik).
PAMIĘTAJ!
Produkty personalizowane (projektowane wg. własnych preferencji z podstrony PROJEKTOWANIE OBUWIA) oraz obuwie ortopedyczne tworzymy tylko i wyłącznie na Twoje specjalne zamówienie, dlatego nie podlegają one zwrotowi ani wymianie.
Aby dokonać zwrotu:
- Zaloguj się na swoje konto w naszym sklepie internetowym.
- Wybierz i otwórz zamówienie, które planujesz zwrócić.
- Kliknij na opcję "Zażądaj zwrotu".
- Podaj powód zwrotu, dodaj ewentualne uwagi i zatwierdź swój wniosek.
Zwracany towar prosimy wysłać na adres:
AURELKA,
ul. Instalatorów 6,
06-500 Mława
z dopiskiem "ZWROT".
Pamiętaj, aby zabezpieczyć oryginalne pudełko obuwia – nie należy go oklejać ani uszkadzać, tak aby zachowało swój pierwotny stan. Obuwie nie może posiadać śladów użytkowania.
Koszt wysyłki zwrotu jest po Twojej stronie.
Po otrzymaniu i pozytywnej weryfikacji zwracanego produktu, zwrócimy Ci należne środki w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
W przypadku problemów z logowaniem się na konto lub innymi kwestiami związanymi ze zwrotem, jesteśmy tutaj, by pomóc. Prosimy o kontakt z nami.